Podjetje Reflex je proizvajalec inovativnih
steklenih fasadnih sistemov z dolgoletno tradicijo in eminentnim naborom
izvedenih objektov na tem področju.
Razvojna naravnanost, inovativnost,
izkušenost, kakovost in partnerstvo so vrednote vsakega od skoraj 300
zaposlenih podjetja Reflex, ki so prepoznane na trgih Slovenije, Norveške,
Švedske, Avstrije in Velike Britanije. Trajnostni
razvoj je eden ključnih stebrov organizacijske kulture in poslovne strategije
podjetja Reflex.
V svoj kolektiv vabimo sodelavca/ko na delovnem področju:
ANALITIK PRODUKTNE KALKULACIJE IN UČINKOVITOSTI PROIZVODNJE
Iščemo novega člana ekipe za sodelovanje pri nadaljnji rasti in internacionalizaciji podjetja Reflex v okviru novega dinamičnega oddelka Centra odličnosti. Če ste dobri s številkami, radi delate analize, ste osredotočeni na izboljšanje procesov in imate radi dinamiko v proizvodnji, potem je to popolno delovno mesto za vas.
Opis dela:
Vaša glavna odgovornost bo optimizacija proizvodnih procesov za zagotavljanje maksimalne učinkovitosti in stroškovne učinkovitosti produktov. Delo vključuje analizo različnih vidikov proizvodnih operacij, vključno z izrabo virov, učinkovitostjo delovnega procesa in načrtovanjem proizvodnje s poudarkom na proizvodnih kalkulacijah, postkalkulacijah in optimizaciji stroškovne strukture. V okviru uporabe Lean metodologije v organizaciji ekipa Reflex gradi Center odličnosti, zato iščemo proaktivne sodelavce z analitičnimi izkušnjami, usmerjenostjo v nenehno izboljševanje procesov in poznavanjem sistema ERP.
Ključne odgovornosti:
- izračuni standardnih stroškov: izvajanje izračunov standardnih stroškov in prilagajanje stroškovnih podatkov glede na dejanske rezultate proizvodnje. Spremljanje odstopanja od standardnih stroškov in identificiranje vzrokov za odstopanja. Operativno sodelovanje s kontrolingom, financami in operativo pri pripravi in ažuriranju normiranih proizvodnih stroškov
- analiza kalkulacije stroškov proizvodnje izdelkov skupaj z operativo, nabavo, kontrolingom in prodajo, sodelovanje pri pripravi stroškovnikov za projekte
- norme in normativni izračuni: uporaba industrijskih standardov in norm podjetja za vzpostavitev meril za učinkovitost proizvodnje. Izvajanje normativnih izračunov za primerjavo dejanskega delovanja s postavljenimi normami in identifikacijo področij za izboljšave. Nenehno spremljanje in posodabljanje normativov, predpisov v skladu s prilagajanjem poslovnih procesov
- Postizračunski postopki: izvajanje postkalkulacijskih postopkov za oceno učinkovitosti optimizacije procesov. Izvajanje analiz po dogodku za ocenitev vpliva sprememb in identificiranje postopkov za prihodnje izboljšave skupaj z ekipo Centra odličnosti
- sodelovanje: Tesno sodelovanje z vodji proizvodnje, inženirji in logističnim osebjem, za izvajanje izboljšav procesov in doseganje proizvodnih ciljev. Udeleževanje na internih in eksternih izobraževanjih in prenos znanja na ostale deležnike na vseh ravneh organizacije iz prodaje, financ, operacija, kontrole in ostalih funkcij v organizaciji
|
|
Kaj od Vas pričakujemo:
- diploma iz industrijskega inženiringa, operativnega managementa ali sorodnega področja ekonomije z izkušnjami dela v proizvodnih podjetjih
- močne analitične sposobnosti in veščine uporabe orodij za analizo podatkov, kot so Excel, ERP ali statistična programska oprema
- aktivno znanje slovenskega jezika
- znanje nemškega ali angleškega jezika je prednost
- poznavanje podatkovnih baz SQL je prednost
- poznavanje proizvodnih procesov in načel, vključno s principi vitke proizvodnje in metodologijami Six Sigma
- izkušnje s standardnimi izračuni stroškov in tehnikami merjenja učinkovitosti
- odlične komunikacijske in sposobnosti medsebojnega sodelovanja
|
|
Nudimo:
- konkurenčno plačilo in paket ugodnosti
- priložnost za strokovni razvoj in rast znotraj podjetja
- izpostavljenost najnovejšim tehnologijam in praksam proizvodnje
- priložnost za pomemben vpliv na učinkovitost proizvodnje in dobičkonosnost
- redno zaposlitev za nedoločen čas
- stimulativno plačilo
- izobraževanje in uvajanje na delovno mesto
- mlad prijazen kolektiv, ki vam bo v podporo
- dopoldanski delovni čas od ponedeljka do petka
- mentorski sistem dela
|
|
VODJA IZMENE
Opis dela:
- zagotavljanje
optimalnega proizvodnega procesa v posameznem oddelku v proizvodnji
- skrb
za pozitivno reševanje aktualne problematike iz naslova doseganja zastavljenih
ciljev glede pravočasne dobave izdelkov strankam
- skrb
za zagotavljanje pravočasne izdelave izmetov
- zagotavljati/opozarjati
na ustrezno odlaganje/zlaganje stekel v oddelku
- obveščanje
nadrejenih o nepravilnostih ugotovljenih v proizvodnji
- skrb
za kvaliteto in izboljševanje izdelkov
- skrb
za varno delo in nadzor izvajanja predpisov o varstvu pri delu in drugih
internih navodil družbe v oddelku - opozarjanje zaposlenih o nošenju zaščitnih
sredstev
- skrb
za vzdrževanje reda in čistoče na vseh delovnih mestih v izmeni
- sodelovanje
in koordinacija dela z nadrejenimi ter drugimi službami v podjetju
|
|
Pričakujemo:
- natančnost, zanesljivost, samostojnost pri delu
- odlične komunikacijske sposobnosti in sposobnosti medsebojnega sodelovanja
- željo in interes po dolgoročnem sodelovanju
- tehnično izobrazbo vsaj VI. stopnja
- pozitiven odnos do dela
|
|
Nudimo:
- delovno razmerje s ciljem dolgoročnega sodelovanja
- stimulativno in redno plačilo
- uvajanje v delo ob pomoči mentorja
- dodatno zdravstveno in nezgodno zavarovanje
- dinamično delo
|
|
OPERATER STROJEV V PROIZVODNJI STEKLA
Opis delovnega mesta:
- samostojno
vodenje, kontroliranje in upravljanje različnih strojev v proizvodnji
|
|
Pričakujemo:
- natančnost,
zanesljivost, samostojnost pri delu
- željo
in interes po dolgoročnem sodelovanju
- poklicno
oz. tehnično izobrazbo
- pozitiven
odnos do dela
|
|
Nudimo:
- delovno
razmerje s ciljem dolgoročnega sodelovanja
- stimulativno
in redno plačilo
- uvajanje
v delo ob pomoči mentorja
- dodatno
zdravstveno in nezgodno zavarovanje
- dinamično
delo
|
|
PRODAJNI INŽENIR
Opis dela:
- trženje
produktov in tehničnih sistemov podjetja
- komunikacija,
svetovanje in skrb za obstoječe kupce ter pridobivanje novih
- izdelava
prodajnih ponudb – kalkulacije
- tehnična
pomoč in svetovanje kupcem pri nakupu produktov
- posredovanje
in reševanje reklamacij
- zbiranje
informacij o trgu in skrb za tekoče vodeno komercialno dokumentacijo od
povpraševanja, ponudbe do realizacije posla
|
|
Kaj od Vas pričakujemo:
- odlične
organizacijske in komunikacijske sposobnosti
- usmerjenost
k doseganju zastavljenih ciljev
- natančnost
in doslednost pri izvajanju nalog po navodilih nadrejenega
- izkušnje
v prodajno–tehničnem sektorju
- aktivno
znanje nemškega jezika
- zaželene
so delovne izkušnje v prodaji – 3 leta (ni pa pogoj)
- občutek
za skupinsko delo in zmožnost delovanja v timu
- VII.
stopnjo izobrazbe ekonomske oziroma tehnične smeri (GING)
|
|
Nudimo:
- delovno razmerje s ciljem dolgoročnega sodelovanje
- strokovno podporo in izobraževanje
- nenehen razvoj na strokovnem in osebnem področju
- zanimivo, samostojno, kreativno in razgibano delo v urejenem in uglednem mednarodnem podjetju
|
|
ABSOLVENTI, DIPLOMANTI
V svoj kolektiv vabimo tudi absolvente in diplomante
ekonomije, gradbeništva, strojništva.
_____________________________________________________________________________________________________
Smo v vas prebudili interes in bi radi postali sodelavec v rastočem podjetju, kjer šteje tudi vaše dobro počutje?
Vabimo vas, da pošljete prijave z življenjepisom v slovenskem jeziku na naslov: kadri@reflex.si.
Za dodatne informacije lahko pokličite na 02/56-43-549 (kadrovska služba).
*Kandidat/ka daje s prijavo na razpis podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o. PRIVOLITEV za obdelavo osebnih podatkov iz njegove/njene prijave oz. življenjepisa za namene selekcije in zaposlovanja.